Tu – ne vienas.

2018-12-05

Mielas skaitytojau,

kiek kartų dienoje pagalvoji, kad turi daug problemų, su kuriomis nesugebi susitvarkyti? Kiek kartų per dieną pasijauti vienišas? Kiek kartų supranti, kad su savo problemomis ir mintimis esi vienas? Kiek kartų pagalvoji, kad išvis esi toks vienas pasaulyje, kuris susiduria su būtent tokiomis ir ne kitokiomis situacijomis?
O ar žinai, kad kiekvienas, kuris yra panašus į Tave pagalvoja apie tai taip pat?
Sutinku, kad pasaulyje toks esi vienas, niekas daugiau neturi tokių nuostabių mėlynų, rudų, žalių, pilkų ar kitokios spalvos akių. Niekas daugiau neturi tokios nuostabios šypsenos, kuria nusišypsai Tu. Bet bent jau panašių problemų į Tavo turi ne vienas. Ir Tu nesi vienas, kuris išgyvena tamsųjį laikotarpį šiuo metu, Tu nesi vienas, kuris parėjęs po mokyklos ar grįžęs iš darbo, krenta į lovą ir praleidžia vakarą verkdamas. Tu nesi vienas, kuris yra iki ausų įsimylėjęs žmogų, nors pastarasis neatsako tuo pačiu. Tu nesi vienas, kuris marina save naktimis mintimis apie žmogų, kurį myli. Tu nesi vienas, kuris pats su savimi diskutuoja egzistenciniais klausimais ir svarsto: gyventi verta ar ne? Tu nesi vienas, kuris visiems iš eilės siunčia ženklus, jog Tau blogai, tačiau atsako ir ištiestos pagalbos rankos nesulaukia. Tu nesi vienas, kuris turi begalę kompleksų ir apie tai sau primena kiekvieną dieną. Šiame pasaulyje Tu nesi vienas. Nebegalvok taip. Mes kiekvienas turime mažesnių ar didesnių problemų. Daug kas sako, kad viską geriau pasilikti sau ir nesiskųsti viešai, nes juk taip atrodysi kaip eilinis dėmesio norintis žmogus, bet aš prašau Tavęs, kalbėkis apie savo problemas su žmonėmis, kuriais pasitiki, su psichologu, rašyk į visą parą veikiančią jaunimo ar vaikų liniją, spręsk savo problemas. Per ilgai savyje užsidaręs žmogus jaučiasi dar blogiau. Neužsidaryk savyje. Pasaulyje tikrai yra žmonių, kurie Tave supranta ir nori Tau padėti, Tu tik pasistenk surasti tokį žmogų ir juo pasitikėti, o jei neturi kam rašyti, parašyk man. Jei nenori viešinti to, kas esi, parašyk anonimiškai per tellonym programėlę, visuomet sulauksi atsakymo iš manęs. Aš nenoriu, kad Tu jaustumeisi blogai, aš noriu, kad daugiau šypsotumeisi, kad neapkrautum savęs negatyvu, kad negalvotum apie savižudybę. Kiekvienas yra vertas gyvenimo. Jo vertas esi ir Tu. Man labai gaila ir apmaudu, kad buvai išduotas daugybės žmonių, kuriems patikėjai savo problemas. Man labai gaila, kad daugelis baidosi sergančių ir vargšų, kad visi žiūrisi vien tik savęs. Taip, savimi rūpintis reikia, bet ar taip sunku yra ištiesti pagalbos ranką kitiems? Aš nemanau, kad tai yra sunku, todėl ir siūlau Tau pokalbį su manimi. Nepažadu, kad galėsiu padėti Tau atsakyti į rūpimus klausimus ar išspręsti Tavo problemas, tačiau palaikysiu Tave visa savo širdimi, galėsi man išsipasakoti, pasikalbėti su manimi. Aš negaliu skaityti minčių, aš taip pat ne visada pamatau, jei mano artimiems draugams yra blogai, tačiau aš visada sureaguoju, jei kažkas tiesiai šviesiai pasako, kad jų diena nenusisekė, kad jie jaučiasi prislėgti, nelaimingi ir vieniši. Turėk omenyje, kad turi mane ir mes kartu galime tai įveikti.


Pastebėjau, kad laiškų pavidalu man yra daug lengviau išreikšti mintis nei paprastai, todėl labai galimas variantas, kad mano tinklaraštyje to matysite labai daug. Tikiuosi, kad kiekvienas tekstas palies bent vieną širdį, kad kiekviename tekste bent vienas žmogus sugebės įmatyti save.
Artėjant Šv. Kalėdoms ir Naujiems metams, noriu palinkėti kiekvienam, kad surastumėte vidinę ramybę. Skirkite laiko sau ir draugams, siekite tikslų, gebėkite atleisti, nepykti ant kito žmogaus. Neapykanta verčia jaustis mus pačius blogai, o ne tą žmogų, ant kurio pykstame. Mylėkite ir būkit mylimi!


P.S. Jei norite, kad parašyčiau įrašą kažkokia tema, galite palikti savo pasiūlymą mano sukurtoje apklausoje (manau, kad matote mėlynai nudažytas raides ant kurių turite spausti, kad nukeliautumėte į apklausą). Ten man galite užduoti ir klausimus ateities „Klausimai ir atsakymai“ įrašams įvairiomis temomis.


Su begaline meile,
Shining Star. xx

Komentarai

♡Populiariausi♡