TMI tag.

Labas!

Šiai dienai galvojau šiek tiek kitokį įrašą, tačiau pamaniau, kad neapsikrausiu kažkokiais labai rimtais įrašais ir tiesiog sugalvojau padaryt tokį tag'ą, kurį radau vienos tinklaraštininkės bloge, o ji kažkam konkrečiai neperdavė, tad pagalvojau, kad gal padarysiu ir pati, tad nieko nelaukusi... startuoju!


1. Ką esi apsirengusi?
Šiuo metu sėdžiu su juoda palaidine, kuri turi aukštą kaklą, paprasčiausiomis šiltomis kelnėmis ir spalvotom, šiltom kojinėmis.

2. Ar buvai kada nors įsimylėjusi?
Tikrai buvau, esu ir dabar. ☺

3. Ar esi turėjusi baisų išsiskyrimą?
Nesu ir džiaugiuosi tuo.

4. Koks tavo ūgis?
Kai vasarą ėjau patikrą prieš mokslo metus, tai buvo 1.63 cm.

5. Kiek sveri?
Daugelis vengia šito klausimo, o man lengva į jį atsakyt kaip du kart du, nes visai džiaugiuosi savo svoriu, haha. 53 kg.

6. Ar turi tatuiruočių?
Neturiu, bet galvoju apie kelias nedideles ateityje, na, kaip išeis – taip.

7. Ar esi ką nors prasivėrusi (auskarai)?
Tiesą sakant, ne, mano net ausys nepradurtos.

8. Viena, tikra pora?
Iš tikrųjų, galėčiau svaigt apie savo drauges ir jų vaikinus, bet kai prisižiūri kaip jie (bent jau mano draugės) leidžia laiko, kai šalia nėra vaikino, tai apibūdinsiu jas vienu žodžiu – pasileidėlės.
Na, šiaip drįsčiau sakyt, kad aš su savo vaikinu, o kaip kiti mano, tai jau ne mano reikalas.
Be to, šiek tiek apie mus galite paskaityti čia. Ateityje galbūt sulauksite ir dar kokio bendro mūsų įrašo! ☺

9. Mėgstamiausias TV šou?
Iš tikrųjų, tai neturiu.

10. Mėgstamiausios muzikos grupės?
The Vamps“, „One Direction“, „Big Time Rush“.

11. Ko labiausiai pasiilgai šiuo metu?
Draugo... ♥

12. Mėgstamiausia daina?
Vienareikšmiškai Ed Sheeran „Perfect“ šiuo metu! ♥

13. Kiek tau metų?
Atsakymo į šitą klausimą iš tikrųjų privengsiu, nes šiais laikais visi žmonės skirstomi ne tik pagal išvaizdą, bet ir pagal amžių.

14. Koks tavo zodiako ženklas?
Liūtas.

15. Vertybę, kurią labiausiai vertini vaikine?
Tos vienos vertybės tikrai nėra, bet svarbiausios veikiausiai būtų: tikrumas, nuoširdumas, ištikimybė, pasitikėjimas ir atvirumas.

16. Mėgstamiausia frazė?
Mėgstamiausios neturiu, bet viena iš mėgstamų matote nuotraukoje.

17. Mėgstamiausias aktorius/aktorė?
Turbūt banalu, bet Nina Dobrev.

18. Mėgstamiausia spalva?
Šviesiai mėlyna.

19. Tyli ar garsi muzika?
Jeigu tranki muzika, tai tyli, o jeigu be tų visų bumčikų, tai tuomet renkuosi garsią.

20. Kur eini, kai būna liūdna?
Užsidarau savo ar vonios kambaryje ir iš širdies išsiverkiu. :')

21. Kiek laiko užtrunki duše?
Kažkur apie trisdešimt minučių, o jei noriu labiau atsipalaiduot, tai galiu užtrukt, kad ir valandą, o to prabėgusio laiko net nepajausiu.

22. Kiek laiko užtrunka susiruošti ryte?
Maždaug dvidešimt minučių ir būnu pasiruošusi, jeigu nepasiimu telefono kas porą minučių, haha.

23. Ar kada nors teko susimušti?
Heh, ir ne vieną kartą.

24. Pritariu?
Iš tikrųjų pritariu atvirumui, pasitikėjimui, visam tam tikrumui, kurio dabar vargiai rasi žmonėse.

25. Nepritariu?
Išdavystėms, neištikimybėms ir panašiems dalykams.

26. Priežastis, dėl ko rašau tinklaraštį?
Kažkokios konkrečios priežasties nėra, tiesiog užsinorėjau išbandyti save naujoje srityje, veikti kažką naujo internete. Po pirmo įrašo šiek tiek nuliūdau, nes maniau, kad jeigu jau blogerė įdomi, tai ji sulaukia šimtais peržiūrų, o pas mane buvo šiek tiek mažiau nei šimtas, tad ėmiau manyt, kad nieko gero iš to neišeis, bet išlindau iš po „anonimės kiauto“ (kas pamena, tai sėdėjau susikūrusi netikras Facebook ir Instagram paskyras, kuriose pranešinėjau apie naujus įrašus, bet neilgai trukus atsibodo sėdėti per kelis profilius, tad pasidaviau ir atskleidžiau save, ne visi žmonės, kurie tuo metu skaitė mano įrašus, patikėjo, kad čia tikrai aš, kai pranešiau tai, kas mane nustebino, bet tuo pačiu buvo ir malonu širdžiai, kad iš dalies, moku apsimetinėti).
Na, ir pastūmė tinklaraštininkės Zoellos knyga, tiesiog užsinorėjau pati rašyt tinklaraštį, lieti jame mintis, galbūt kažkam suteikti informacijos, pagalbos, tad ir susikūriau!

27. Didžiausios baimės?
Brangių žmonių netektis, vorai, audros.

28. Paskutinis dalykas, kuris tave pravirkdė?
Serialas, kurį žiūri tėvai, bet užsikabinau ir aš, tai kiekvieną vakarą visi praleidžiam prie televizoriaus, kad pažiūrėtume porą rodomų serijų.

29. Paskutinis kartas, kuomet sakei kažkam myliu?
Šiandien sakiau, prieš porą valandų, nors galėčiau kartot šimtus kartų tą žodį keliems žmonėms.

30. Tinklaraščio pavadinimo reikšmė?
Mano tinklaraščio pavadinimas neturi kažkokios reikšmės, tiesiog tai lyg slapyvardis, kurį susigalvojau norėdama būti anonime, bet vėliau pasidaviau ir išlindau iš „anonimės kiauto“, o pavadinimas taip ir liko toks pats, nekeičiau.

31. Paskutinė knyga, kurią skaitei?
Patrick Ness (Pagal Siobhan Dowd mintis) „Septynios minutės po vidurnakčio“.
Mažą apžvalgėlę apie šią knygą gali rasti čia.

32. Knyga, kurią skaitai?
Atsiprašau, kad tingiu nueit pažiūrėt autorius, nes dabar taip smagiai ir šiltai esu įsitaisiusi, kad visai nesinori pakilt...
„Atgaiva jaunuolio sielai“.

33. Paskutinis TV šou, kurį žiūrėjai?
Tikriausiai tą per TV3 einantį „Gero vakaro šou“? Haha.

34. Paskutinis asmuo, su kuriuo kalbėjai?
Su mama, pirkom man batus, dabar ji kitam kambary plepa telefonu su savo pussesere. ☺

35. Santykiai tarp tavęs ir žmogaus, su kuriuo paskutinį kartą susirašinėjai?
Jei gerai supratau klausimą, tai galiu pasakyt, kad mūsų santykiai beveik idealūs! ♥

36. Mėgstamiausias maistas?
Mėgstamiausio neturiu, man tinka viskas, kas neturi karamelės, grybų, žuvies ar per daug kečupo savo sudėtyje.

37. Vieta, kurią norėtum aplankyti?
Londonas ir Paryžius... ♥

38. Vieta, kurioje paskutinį kartą buvai?
Mieste.

39. Ar turi simpatiją?
Turiu daugiau nei simpatiją. ♥

40. Paskutinis kartas, kuomet kažką pabučiavai?
Oi! Net bijau pameluot... Veikiausiai prieš tris-keturias savaites.

41. Paskutinis kartas, kuomet buvai įžeista?
Prieš porą savaičių. :')

42. Mėgstamiausias saldainis?
Nėra tokio mėgstamiausio, svarbu, kad būtų šokolado ir nebūtų karamelės.

43. Kokiais instrumentais groji/moki grot?
Žmonių nervais... Juokauju! :D
Groju pianinu ir labai nedaug gitara.

44. Mėgstamiausias papuošalas?
Be galo mėgstu grandinėles ir apyrankes... Nežinau, man kažkas tobulo.

45. Paskutinis kartas, kuomet sportavai?
Praėjusį penktadienį, buvau varžybose. :D

46. Paskutinė daina, kurią dainavai?

47. Mėgstamiausia pokalbio pradėjimo frazė?
Nėra kažkokios wow frazės, kuri man patiktų pokalbio pradžioje. Paprasčiausiai daugumą pokalbių pradedu „Labas, kaip laikaisi?“ ir tiek.

48. Ar šią frazę esi kada naudojusi?
Na, kadangi mėgstamiausios pokalbio frazės neturiu, o vieną jau prisipažinau, kad naudoju, tai atsakymas aiškus. :D

49. Paskutinis kartas, kuomet su kažkuo praleidai laisvalaikį?
Su telefonu rankose ir kompiuteriu, tai va, dabar. :)

50. Kas turėtų padaryti šį tag'ą?
Aš taipogi neskiriu šio tag'o kažkam konkrečiai, tiesiog padarykit visi, kurie skaito ir rašo tinklaraštį ar paprasčiausiai tie, kurie norit. ☺

Na, tai dėkoju, kad nepatingėjot paskaityt ir sužinot kažkiek daugiau apie mane! ^^
Ateityje tikrai dar sulauksite kelių tag'ų, gal net panašių.

Atsisveikinu iki kito susitikimo,
Shining Star. xx

Komentarai

  1. Opaa! Įdomus įrašas buvo faina skaityt ir sužinot kelis punktus apie Tave, kurių nežinojau, heh. Lauksiu sekančių tag’ų. <3

    AtsakytiPanaikinti
  2. Perskaičiau viską.
    Labai patiko, sužinojau kai ko, ko nežinojau (ha,ha)...
    Iš tikro...Buvo tikrai labai smagu skaityti. Įdomu, gražu, tad viskas yra TOBULA!
    Laukiu daugiau tokio tipo blog'ų!😏❤👏

    AtsakytiPanaikinti
  3. Buvo smagu apie tave sužinoti daugiau. Tu esi tikrai įdomi asmenybė. Į viską atsakyta pilnai, aiškiai ir nuoširdžiai. Man patiko. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Puikus įrašas!♡
    Mano blogas: abrikosinesblogas1.blogspot.lt

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

♡Populiariausi♡